divendres, 13 de febrer del 2009

Bon Iver - Blue Tulip


Vídeo de Bon Iver versionant "Blue Tulip" d' Okkervil River (del disc The Stand Ins). Sense paraules.



They're waiting to hate you
So give them an excuse
They say that it changed you
I know that can't be true
I came in the entrance
the makeup girl went through
And waited for ages,
I waited there for you

Hats off to my distant hope
I'm held back by a velvet rope
And he's behind the wall
the smoke machine has made between us
And if he does exist,
if camera clicking, green room guests
swirl round the man whose real life can be touched
Then I will do just that much.

Hats off to my distant hope
A ray of light, a puff of smoke
My street tonight's on fire with hope
You'll be there, you'll see us
I've got my ear against the screen


I'll feel your feelings crackling through every inch of me.
I'm going to make you mean it with every single cell of me.
I'm going to make you mean the words you sigh


A ray of light
Goodbye
Goodbye








Per descarregar la cançó de Bon Iver, clica aquí.
Per descarregar el disc d' Okkervil River,
clica aquí

3 comentaris:

Albert Lloreta ha dit...

buf
molt a favor de la versió, a favor del vídeo fet així com qui no vol i vaja que la meva dèria per aquest senyor esta més que justificada amb aquest vídeo. Impressionant a partir del minut 2 :)

Anònim ha dit...

Éste es el que pusiste el otro día, verdad? Que bonito

rudilleces ha dit...

ostres, fa molt que no veig Almost Famous (tenint en compte que la posen a tv3 unes 7 vegades a l'any). Per mi el paradís de viatge tb és per carretera, però cantant dalt d'una moto que no passi de 80. I què bé veure transcrit un diàleg de Paris, Texas, quina memòria!