dimecres, 6 de maig del 2009

Obvietats



Avui tornant a casa pensava en les coses noves que m'agraden. M'agrada que a la feina m'ofereixin berenar cada dia, els 2-6/1-1 del Barça, els plans atractius d'última hora i que em vinguin a buscar a casa amb un somriure. També he pensat en les coses que no m'agraden, com per exemple, llegir paràgrafs estúpids a segons quines webs on pseudopersones amb pseudogustos musicals escriuen amb més exclamacions que les ironies del Lenore amb els concerts de ChkChkChk.

Avui tornant a casa pensava alegrement en tot allò que em queda per dir, per fer i per aprendre. I tot just girant la moneda també he pensat que les coses i persones massa òbvies sempre m'han fet una mica de mania.

Quines ganes tinc que The Wave Pictures tornin a Barcelona, per cert.


1 comentari:

Andrea Valverde ha dit...

(L)
Sempre ens queden coses per fer, per aprendre i per estimar.
En fi, amb un gran petó (però sense exclamacions) et cito a que busquem un barmanolo per veure la final del Barça.