dimecres, 11 de febrer del 2009

Extracte I

Barcelona - Cafè di Fiore /14h.


- L'altre dia em van tirar les cartes. A mi! Em van tirar les cartes! Tu creus? I em van dir que la cosa venia d'uns set o vuit mesos enrere. L'estiu, suposo. T'enrecordes de la Cristina?

- La Cristina?

- Sí, la de l'Empordà. Era bastant gilipolles. Vas parlar amb ella per telèfon.

- Ah, sí, la pija.

- Sí. Doncs ara va i em diu que està embarassada. La molt... és eficient i tot en quedar-se prenyada.

- Buf. I què penses fer?

- Ara cobraré 600.000 euros. Sabies que es va empotrar contra el meu cotxe?

- Com?

- Em va destrossar el capó del 4x4 fent marxa enrere.

- Vaja.

- Sí. Doncs com si no fos prou, ahir em va trucar. Em vol lligar, em sembla, perquè no li va faltar temps per dir-me això del bombo.

- Uf. I què faràs?

- Per començar, dir-li que estic casat.







Afegit trivial i inconnex: Ara acabo de recordar que avui he somniat que el John Frusciante es moria.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Carlota, deja tu libreta en casa por un día. Al final acabaré yo saliendo en tus inquisiciones...No veas lo que me ha costado entender el texto, pero estoy aprendiendo. Fíjate que hasta he podido escribirte.

;)

tania ha dit...

m'encanta la furgoneta groga!

un peto :)

Albert Lloreta ha dit...

que fort em sembla!! no has anat a denunciar-lo per abandó parental?!

les teves converses tenen una mica més de suc que amb les que em topo jo!

i sí, ser un beat per un dia (o més) sería fantàstic. jo em quedo amb ginsberg pel sol fet de que es va enamorar de bob dylan anys més tard i fins i va viatjar (i cantar) amb ell a la rolling thunder revue